wtorek, 9 grudnia 2014

Zintegrowane spotkanie w Le Puy.

   Zachorowałam i już miałam zrezygnować z tego spotkania, na które umówione były Panie z kilku stowarzyszeń craftowych regionu Auvergne. I jak w większości przypadków, dotyczących błyskawicznych decyzji - Dominique zmobilizowała mnie, abym nie rezygnowała i nawet chora przyjechała do Le Puy. 
Kaszlałam i kaszlałam, ale było naprawdę warto było tam być.
   Wszyscy dostaliśmy do zrobienia na tych warsztatach -  materiałowego ptaszka, każda z nas dostała 3 kolorowe kawałki materiału, maleńki słoiczek z koralikami. I prawie 60 osób w jednoczesnym czasie robiło małą zabawkę-dekorację.   
Atrakcją dnia była prezentacja prac, więc trudno mi sie powstrzymać, przed uchylenia rąbka tego spotkania. 



Pewnie zarzucę Was dzisiaj zdjęciami, ale tak trudno coś wybrać.
Więc spróbuje troszeczkę podzielić,ten pokaz, na kategorie .

I. Małe drobiazgi:





II. Torebeczki:




III. Patchwork:
















IV. Dekoracje do domu:




Tak naprawdę,to nie sposób pokazać wszystkiego, bo były i  zabawki i osobliwości, i hafty maciupeńkie, jak ziarno maku, ale zdjęcia i tak tego  nie uchwycą, mam jednak nadzieję,że zachwycą Was tak, jak mnie urzekły. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz