środa, 21 października 2015

Salon Patchworku i Haftu w Chadrac 2015 (1)


Trzecia edycja " SALON BROD et PATCH EN VELAY".
Do organizacji tej imprezy nasz zespół przygotowywał się od kilku miesięcy. Dla mnie był to pierwszy raz. Organizacja spoczęła w głównej części na naszej Pani Prezydent koła Art Textil 43 i ścisłego grona organizacyjnego. Lecz każda z nas miała w tym przedsięwzięciu swój udział. Na początku chciałam od razu pokazać Wam całą imprezę, ale po chwili namysłu postanowiłam dawkować tę przyjemność, bo była to czysta przyjemność ... i tylko mi żal, że nigdy nie uczestniczyłam w podobnej imprezie w Polsce, a przecież robimy takie piękne rzeczy.
Tak więc zapraszam do odsłony pierwszej: 


Torba , która mnie po prostu zachwyciła, a Was?





Pozdrawiam i zapraszam jutro do następnej odsłony.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz